Ketvirtadienį Mažeikių politechnikos mokykloje vyko Nacionalinis profesinio meistriškumo konkursas „Interjero apipavidalintojo profesinis meistriškumas 2016“, kuriame dalyvavo moksleiviai iš įvairių ugdymo įstaigų. Mokiniai atliko teorinę ir praktinę užduotis. Jų darbus vertino vertinimo komisija. Mokytojai dalyvavo praktiniame seminare. Išrinkti ir apdovanoti geriausių darbų autoriai.
Tikslas – parodyti lygį
Interjero apipavidalintojo mokymo programos mokinių konkursas – tai konkursas, kuriame varžosi ir savo žinias, gebėjimus, kompetencijas demonstruoja besimokantieji pagal interjero apipavidalintojo mokymo programą. Konkurso tikslas: atskleisti interjero apipavidalintojo profesijos savitumą, suteikti galimybę geriausiems mokiniams parodyti profesinio meistriškumo lygį.
Pasak Mažeikių politechnikos mokyklos direktorės Vidos Lumpickienės, profesinis mokymas Lietuvoje sulaukia vis didesnio visuomenės ir jaunimo dėmesio: „Nacionalinis konkursas suteikia galimybę geriausiems interjero apipavidalintojo mokymo programos besimokantiems mokiniams parodyti savo profesinio meistriškumo lygį bei sustiprina mokinių ir mokytojų tarpusavio,profesinio mokymo įstaigų bendravimą ir bendradarbiavimą. Tokį nacionalinį konkursą Politechnikos mokykla organizavo ir praėjusiais mokslo metais. Jame dalyvavo smulkiojo verslo organizatoriaus specialybės mokiniai iš visos respublikos.“
Atliko užduotis
Pasak vienos iš konkurso organizatorių, interjero apipavidalintojo profesijos mokytojos Astos Rimkienės, moksleiviai turėjo atlikti dvi užduotis: atsakyti į testo klausimus, kurių buvo 50, ir atlikti praktinę užduotį – sukurti paveikslą tam tikrai erdvei. „Dalyvavo 9 geriausi moksleiviai iš įvairių respublikos profesinio ugdymo įstaigų. Į testo klausimus jie atsakė labai gerai, mažesnio pažymio kaip 8 nebuvo, – pasakojo A. Rimkienė. – Po to kiekvienas moksleivis turėjo sukurti paveikslą tam tikra tema, kad tiktų nurodytam interjerui. Vėliau dalyviai turėjo pristatyti savo darbus ir juos apginti. Buvo labai įdomu, darbai atlikti įvairia technika. Įvertinus teorinę ir praktinę dalis vertinimo komisija išrinko nugalėtojus ir nominantus. Komisija tarėsi labai ilgai, nes visi darbai buvo įdomus ir puikiai atlikti. Kol komisija tarėsi, renginio dalyviai džiaugėsi mūsų moksleivių paruoštu koncertu.“
Mokytojos teigimu, mokytojai, atlydėję mokinius, nenuobodžiavo, jie dalyvavo praktiniame seminare „Interjero akcento kūrimas“, kurį vedė Merkelio Račkausko mokytoja ekspertė Asta Milėškienė.
Išaiškino nugalėtojus
I vietą ir nominaciją „Kūrybiškiausias paveikslas“ pelnė VšĮ Elektrėnų profesinio mokymo centro moksleivė Eglė Šimanauskienė, kuriai įteiktas diplomas ir rėmėjų įsteigtas prizas. II vietą užėmė Vilniaus paslaugų verslo darbuotojų profesinio rengimo centro moksleivė Viktoria Stankevič. III vieta atiteko Kauno taikomosios dailės mokyklos atstovei Gretai Lapušinskaitei. Nominaciją „Originaliausias paveikslas“ laimėjo Klaipėdos technologijų mokymo centro moksleivė Aušrinė Pudževytė, o nominaciją „Spalvingiausias paveikslas“ – Mažeikių politechnikos mokyklos atstovė Gintarė Lukošiūtė.
Pasak organizatorių, padėkos raštus ir dovanėles gavo visi konkurso dalyviai, padėkota jų mokytojams.
Renginio pabaigoje direktorė V. Lumpickienė pasveikino laimėtojus ir palinkėjo sėkmės siekiant profesinės karjeros, dėkojo visiems, prisidėjusiems prie nacionalinio konkurso organizavimo: tiek darbo grupei, tiek rėmėjams. Vertinimo komisijai – už objektyvumą.